Telephone icon
Zadzwoń

|

Telephone icon
Napisz do nas

|

Donate icon
Wesprzyj nas
Jedyna w Polsce konferencja poświęcona trendom oraz marketingowi w kanale mobile!

Innovations Hub w roli Community Partnera Mobile Trends Conference.

Informacja Prasowa
18.02.2024
2 min. czytania
Udostępnij artykuł
main

Zbliża się data polskiego święta mobilnych technologii. 21 i 22 marca czeka nas konferencja oraz gala z najbardziej prestiżowymi nagrodami w branży. W krakowskim Multikinie, ponownie spotka się kilkuset specjalistów z całej Polski. Będą wspólnie zdobywać wiedzę i nawiązywać kontakty. Sprawdzą też rynkowe zmiany z ostatniego roku. To unikalne wydarzenie. Dlaczego? Organizator przygotował 2 dni, 3 sceny, 6 bloków tematycznych i blisko 50 prelekcji! Dlaczego warto tam być?

Możemy być pewni, że 2024 r. zapewni nam dalszy rozwój technologii mobilnych. Już w tym momencie mamy do czynienia z ponad 6,7 miliarda subskrypcji mobilnych. A to dopiero początek! Do 2028 roku liczba ta prawdopodobnie wzrośnie do 7,7 miliarda. Pokazuje to, jak dużą wartość zyskuje stałe inwestowanie w rozwój tych obszarów. Dla kogo jest Mobile Trends?

● przedsiębiorców wykorzystujących technologie mobilne,

● przedsiębiorców tworzących technologie mobilne,

● startup-ów, szukających możliwości do rozwoju,

● osób zajmujących się projektowaniem aplikacji mobilnych,

● osób zajmujących się marketingiem, handlem, AI oraz fintechem,

● osób zajmujących się projektowaniem i badaniem UX UI

Do 26 lutego możesz jeszcze kupić bilety w niższej cenie, więc skorzystaj zanim ceny wzrosną. Wejdź na stronę konferencji i kup bilety taniej

Uczestnicy pogłębią wiedzę dzięki ścieżkom!

To aż 6 obszarów tematycznych w ciągu 2 dni. Mowa o: #AI, #Management, #UX, #Fintech, #Marketing, #Commerce. Eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami, dając konkretne wskazówki na poprawę swoich wyników biznesowych.

Co warte podkreślenia, czekają na nas przerwy kawowe i networking. Zatem mamy szansę na rozmowę ze znanymi prelegentami w ciągu 2 dni na żywo. Wiedza jest na wyciągnięcie ręki! Każdy z prelegentów reprezentuje inne podejście i aspekt związany z mobilnymi technologiami, więc uczestnicy mają dostęp do kilkudziesięciu punktów widzenia.

Każdy znajdzie tu coś dla siebie!

W agendzie znajdziemy nazwiska takie jak:

Aleksandra Przegalińska, doświadczona specjalistka i naukowczyni ds. technologii, biznesowych trendów oraz sztucznej inteligencji.

Paulina Walkowiak, prezeska cux.io, aplikacji pomagającej eliminować problemy blokujące sprzedaż w e-commerce.

Monika Mikowska, nietuzinkowa i przebojowa szefowa agencji UX, Mobee Dick, specjalizującej się w projektowaniu i badaniu produktów i usług cyfrowych.

Artur Kurasiński, który od ponad dwóch dekad obserwuje i tłumaczy wpływ technologii na nasze życie.

Maciej Kawecki, popularyzator technologiczny, dziennikarz naukowy powołany przez Komisję Europejską na funkcję Cyfrowego Ambasadora UE. Prezes Instytutu Lema.

Bartek Sobczak, który przez ostatnie 7 lat pełnił rolę product directora i mobile directora w firmach takich jak Empik, Modivo i eobuwie.

Bartek Pucek, prezes Forward Operators – eksperckiego partnera w budowaniu usług i produktów opartych na Al.

Krzysztof Wojewodzic, prezes Escola i czynny naukowiec zajmujący się AI i edukacją.

Dominika Bucholc, konsultantka, project managerka i marketerka, zajmuje się badaniem sztucznej inteligencji oraz ekonomią behawioralną.

Radek Drzewiecki, prezes LP Group & Youniversity, twórca podcastu Skuteczny CEO oraz autor bestsellerowej książki biznesowej.

Lech Kaniuk, doświadczony menedżer i ekspert skalowania biznesu, współzałożyciel i dyrektor generalny SunRoof, jedna z najbardziej znanych postaci sceny startupowej w Polsce i Szwecji.

Paula Skrzypecka, starsza prawniczka w Creativa Legal, dr nauk prawnych. Zajmuje się kompleksową obsługą firm technologicznych, start-upów, software house'ów.

Marcin Stopa, Head of NeuroResearch w Neuroinsight Lab, Learning and Development Partner w SeeWidely oraz twórca NeuroEfektywnie.

Adrian Gamoń, strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, AI, mówca i trener biznesu.

Anna Ledwoń-Blacha, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder CRASH Mondays.

Ilu z prelegentów już znasz? A to jeszcze nie wszyscy! Nie martw się, w marcu poznasz wszystkich, ale do tego czasu zerknij na stronę z programem.

Kto organizuje Mobile Trends?

Organizatorem Mobile Trends jest Escola, czyli spółka technologiczna tworząca aplikacje internetowe i mobilne. Firma poza podstawową działalnością jako software house dywersyfikuje biznes produktami własnymi, jak wellms, czyli rozwiązaniem edukacyjnym i kursowym.

Partnerzy Mobile Trends Conference

Partnerem Srebrnym konferencji jest firma Devinti. Kolejnym Partnerem jest Miquido. Konferencję wspiera też myVOD, wnosząc swoją platformę. Jej zaangażowanie sprawia, że wydarzenie jest kompleksowe i dostarcza uczestnikom wartościowej wiedzy niezależnie od miejsca pobytu.

Partnerzy medialni i społecznościowi

Do grona Patronów Medialnych zaliczają się: Android, Bankujesz, Biznes2Biznes, CommerceTrends, ewp.pl, Ecomersy, eGospodarka, Focus on Business, FXMAG, Gazeta MSP, Grafmag, MarketerPlus, Mobirank, Poradnik Pracownika, Poradnik Przedsiębiorcy, Samodzielny Przedsiębiorca, Virtual IT, Customer Experience Magazyn, Case Study,

Community Partnerami są: Deva Group, dailyweb, Innovations Hub, Internet Beta, SemKRK, SemWAW, Techies Space, SoDA, Business Accessibility Forum, OMGKRK oraz Fundacja Innovations Hub.

[współpraca barterowa]

Polecane aktualności